Jak kupować?

I. Jak kupować - podstawowe zasady:

 

  • w przypadku produktów personalizowanych podczas składania zamówienia w sklepie internetowym należy podać tekst do personalizacji w specjalnym polu na karcie produktu wraz z wybraniem ewentualnych wariantów np. rozmiar stempla oraz ewentualnych akcesoriów np. poduszki z tuszem,

 

  • w przypadku produktów które mają być wykonane wg. Waszego gotowego projektu np. stempli z logo, podczas składania zamówienia na stronie należy wgrać plik w odpowiednim formacie na karcie produktu i wybrać ewentualne warianty produktu oraz akcesoria. Plik graficzny należy przesłać w wersji wektorowej (w krzywych) - w jednym z formatów ai, pdf, eps w wersji jednokolorowej (wersja achromatyczna). Plik powinien zawierać grafikę wektorową bez elementów rastrowych np. bitmap z zamienionymi tekstami na krzywe(wektory).  
    • jeśli nie jesteście pewni czy Wasz projekt graficzny spełnia wymagania techniczne możecie go przesłać do nas do sprawdzenia przed złożeniem zamówienia na adres e-mail: [email protected] 
    • jeśli nie posiadacie odpowiedniego formatu np. plik jpg. lub grafikę w wersji kolorowej, możecie je do nas przesłać w celu wyceny usługi przygotowania projektu do odpowiedniej wersji

 

  • indywidualne zamówienia np. wymagające przygotowania indywidualnego projektu do wykonania na pieczątce przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową za pośrednictwem adresu: [email protected]  W celu złożenia indywidualnego zamówienia należy przesłać wiadomość e-mail z informacjami dotyczącymi projektu (wytyczne do projektu) oraz produktu (np. rozmiar i akcesoria). Na podstawie otrzymanych informacji przygotujemy szczegóły oferty wraz z wyceną,

 

  • w przypadku zamówień na produkty personalizowane oraz wg gotowych projektów graficznych po zaksięgowaniu płatności w terminie 1-2 dni roboczych (zazwyczaj w czasie do 24 h) przesyłamy wizualizację projektu stempla do akceptacji. Dopiero po potwierdzeniu poprawności wizualizacji przez Klienta zamówienie zostaje przekazane do realizacji. 

 

  • zamówienia realizujemy po otrzymaniu płatności w przypadku jej braku w przeciągu następnych 5 dni roboczych od złożenia zamówienia będą anulowane

 

II. Instrukcja dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym:

Krok 1 - Wybór produktów

 

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

 

Krok 2 - Zawartość koszyka

 

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia

 

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
  • po otrzymaniu płatności prześlemy wiadomość e-mail z prośba o potwierdzenie zamówienia, oraz ewentualnej wizualizacji projektu o potwierdzenia zgodności, na podstawie którego będzie wykonany produkt,
  • po otrzymaniu odpowiedzi w formie wiadomości e-mail i z potwierdzeniem, zamówienie zostanie przyjęte do realizacji, a gdy już będzie gotowe poinformujemy Cię o wysyłce i nr nadania przesyłki z zamówieniem. 

 

Pamiętaj, że zamówienia realizujemy po otrzymaniu płatności. W przypadku braku otrzymania płatności za zamówienie w ciągu 5 następnych dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium