I. Jak kupować - podstawowe zasady:
- zamówienia można składać bezpośrednio w naszym sklepie internetowym www.retronadruk.pl lub za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected]
- w przypadku produktów personalizowanych podczas składania zamówienia w sklepie internetowym należy podać tekst do personalizacji w specjalnym polu na karcie produktu wraz z wybraniem ewentualnych wariantów np. rozmiar stempla oraz ewentualnych akcesoriów np. poduszki z tuszem,
- w przypadku produktów które mają być wykonane wg. Waszego gotowego projektu np. stempli z logo, podczas składania zamówienia na stronie należy wgrać plik w odpowiednim formacie na karcie produktu i wybrać ewentualne warianty produktu oraz akcesoria. Plik graficzny należy przesłać w wersji wektorowej (w krzywych) - w jednym z formatów ai, pdf, eps w wersji jednokolorowej (wersja achromatyczna). Plik powinien zawierać grafikę wektorową bez elementów rastrowych np. bitmap z zamienionymi tekstami na krzywe(wektory).
- jeśli nie jesteście pewni czy Wasz projekt graficzny spełnia wymagania techniczne możecie go przesłać do nas do sprawdzenia przed złożeniem zamówienia na adres e-mail: [email protected]
- jeśli nie posiadacie odpowiedniego formatu np. plik jpg. lub grafikę w wersji kolorowej, możecie je do nas przesłać w celu wyceny usługi przygotowania projektu do odpowiedniej wersji
- indywidualne zamówienia np. wymagające przygotowania indywidualnego projektu do wykonania na pieczątce przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową za pośrednictwem adresu: [email protected] W celu złożenia indywidualnego zamówienia należy przesłać wiadomość e-mail z informacjami dotyczącymi projektu (wytyczne do projektu) oraz produktu (np. rozmiar i akcesoria). Na podstawie otrzymanych informacji przygotujemy szczegóły oferty wraz z wyceną,
- w przypadku zamówień na produkty personalizowane oraz wg gotowych projektów graficznych po zaksięgowaniu płatności w terminie 1-2 dni roboczych (zazwyczaj w czasie do 24 h) przesyłamy wizualizację projektu stempla do akceptacji. Dopiero po potwierdzeniu poprawności wizualizacji przez Klienta zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
- zamówienia realizujemy po otrzymaniu płatności w przypadku jej braku w przeciągu następnych 5 dni roboczych od złożenia zamówienia będą anulowane.
II. Instrukcja dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym:
Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
- po otrzymaniu płatności prześlemy wiadomość e-mail z prośba o potwierdzenie zamówienia, oraz ewentualnej wizualizacji projektu o potwierdzenia zgodności, na podstawie którego będzie wykonany produkt,
- po otrzymaniu odpowiedzi w formie wiadomości e-mail i z potwierdzeniem, zamówienie zostanie przyjęte do realizacji, a gdy już będzie gotowe poinformujemy Cię o wysyłce i nr nadania przesyłki z zamówieniem.
Pamiętaj, że zamówienia realizujemy po otrzymaniu płatności. W przypadku braku otrzymania płatności za zamówienie w ciągu 5 następnych dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.