Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularzu kontaktowego lub drogą mailową.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Wyślij do nas wiadomość e-mail na [email protected] z opisem niezgodności, poinformujemy Cię o dalszych możliwych korkach.
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu, poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej reklamacji.
-
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, koszty wysyłki reklamowanego produktu do sprzedawcy oraz odesłania go z powrotem do kupującego ponosi sprzedawca. W zależności od decyzji sklepu, naprawimy produkt, wymienimy go na nowy egzemplarz lub zwrócimy pieniądze. Zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W przypadku płatności kartą, środki zostaną zwrócone na kartę.
-
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, koszty wysłania reklamowanego produktu do sprzedawcy ponosi kupujący. Dodatkowo, koszt odesłania produktu z powrotem do kupującego także obciąża kupującego. W takim przypadku przekażemy szczegółowe uzasadnienie decyzji oraz poinformujemy o kosztach wysyłki zwrotnej przed jej realizacją.
-
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected]. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) nie podlegają zwrotom:
- produkty personalizowane, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż,
- produkty wykonane na indywidualne zamówienie wg. zindywidualizowanych specyfikacji np. wg. indywidualnego projektu graficznego,
- usług, których świadczenie zostało już rozpoczęte za zgodą Klienta oraz usług, które zostały za zgodą Klienta wykonane, np. przygotowanie indywidualnego projektu do wykonana na pieczątce.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Wyślij do nas wiadomość e-mail na [email protected] , poinformujemy Cię o dalszych możliwych korkach.
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (np. ze względu na uszkodzenie produktu), przekażemy Ci informację o nieprzyjęciu zwrotu na wskazany adres e-mail. Produkt zostanie odesłany na Twój adres zwrotny w ciągu 7 dni roboczych, a koszt przesyłki zwrotnej zostanie pokryty przez Ciebie.