Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zalecamy sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, sugerujemy odmówienie przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub mailowo.

Jeżeli po otwarciu przesyłki stwierdzisz, że towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Wyślij do nas wiadomość e-mail na [email protected] z opisem niezgodności. Poinformujemy Cię o dalszych krokach.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny i numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu pieniędzy.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej reklamacji.
  4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, koszty przesyłki reklamowanego produktu oraz odesłania nowego egzemplarza lub naprawionego towaru ponosi sprzedawca. Możemy naprawić produkt, wymienić go na nowy lub zwrócić pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji pozytywnie.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, koszty wysłania i zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed realizacją zwrotu poinformujemy o kosztach wysyłki.

W razie wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: [email protected].

Zwrot produktów

Zgodnie z przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego towaru masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta). Dotyczy to sprzedaży konsumenckiej, czyli zakupu dokonanego przez osobę fizyczną, która nie działa w ramach działalności zawodowej lub gospodarczej.

Warunki zwrotu:

  1. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
  2. Zwróć produkt wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i numerem konta do zwrotu środków.
  3. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, zwrócimy środki w ciągu 7 dni roboczych (w przypadku płatności kartą – na kartę płatniczą).
  4. Jeżeli produkt nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony lub niekompletny, zwrot może zostać odrzucony. W takim przypadku produkt zostanie odesłany do Ciebie na Twój koszt.

Wyłączenia z prawa do odstąpienia od umowy.

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) nie podlegają zwrotom:

- produkty personalizowane, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż,

produkty wykonane na indywidualne zamówienie wg. zindywidualizowanych specyfikacji np. wg. indywidualnego projektu graficznego,

usług, których świadczenie zostało już rozpoczęte za zgodą Klienta oraz usług, które zostały za zgodą Klienta wykonane, np. przygotowanie indywidualnego projektu do wykonana na pieczątce.

W przypadku pytań dotyczących zwrotu, prosimy o kontakt na [email protected].

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium