Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zalecamy sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, sugerujemy odmówienie przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub mailowo.
Jeżeli po otwarciu przesyłki stwierdzisz, że towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Wyślij do nas wiadomość e-mail na [email protected] z opisem niezgodności. Poinformujemy Cię o dalszych krokach.
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny i numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu pieniędzy.
- W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną, koszty przesyłki reklamowanego produktu oraz odesłania nowego egzemplarza lub naprawionego towaru ponosi sprzedawca. Możemy naprawić produkt, wymienić go na nowy lub zwrócić pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji pozytywnie.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, koszty wysłania i zwrotu towaru ponosi kupujący. Przed realizacją zwrotu poinformujemy o kosztach wysyłki.
W razie wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: [email protected].
Zwrot produktów
Zgodnie z przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego towaru masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta). Dotyczy to sprzedaży konsumenckiej, czyli zakupu dokonanego przez osobę fizyczną, która nie działa w ramach działalności zawodowej lub gospodarczej.
Warunki zwrotu:
- Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
- Zwróć produkt wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i numerem konta do zwrotu środków.
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, zwrócimy środki w ciągu 7 dni roboczych (w przypadku płatności kartą – na kartę płatniczą).
- Jeżeli produkt nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony lub niekompletny, zwrot może zostać odrzucony. W takim przypadku produkt zostanie odesłany do Ciebie na Twój koszt.
Wyłączenia z prawa do odstąpienia od umowy.
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) nie podlegają zwrotom:
- produkty personalizowane, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż,
- produkty wykonane na indywidualne zamówienie wg. zindywidualizowanych specyfikacji np. wg. indywidualnego projektu graficznego,
- usług, których świadczenie zostało już rozpoczęte za zgodą Klienta oraz usług, które zostały za zgodą Klienta wykonane, np. przygotowanie indywidualnego projektu do wykonana na pieczątce.
W przypadku pytań dotyczących zwrotu, prosimy o kontakt na [email protected].